HomeΕΙΔΗΣΕΙΣΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΤο Influencer Marketing της Susurrus ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ Το Influencer Marketing της Susurrus Το φαινόμενο του influencer marketing μέσω των social media έρχεται να εκτοπίσει την ισχύ παραδοσιακών μέσων, όπως ο έντυπος Τύπος ή ακόμη και η τηλεόραση. Αυτή η τάση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης τα συμπαρασύρει, με αποτέλεσμα να χάνουν σταδιακά μερίδιο από τη διαφημιστική πίτα. Η δε βιομηχανία του influencer marketing εκτιμάται ότι θα ανέλθει σε 5-10 δισ. δολ. έως το 2020, ενώ τα τελευταία πέντε χρόνια ο αριθμός των χρηστών του Instagram έχει δεκαπλασιαστεί, μετρώντας περίπου ένα δισεκατομμύριο χρήστες παγκοσμίως. Η νέα αυτή τάση έχει εισέλθει και στην Ελλάδα, με νεοφυείς εταιρείες, όπως η Susurrus, να έχουν διαβλέψει από νωρίς την απήχηση που θα έχει το influencer marketing στην εγχώρια αγορά. Η τάση, λοιπόν, που δημιουργείται γύρω από το όνομα ενός influencer ενέπνευσε τους ιδρυτές της Susurrus να δημιουργήσουν την πρώτη εταιρεία που ασχολείται με το influencer marketing στην ελληνική αγορά. «Έχουμε αναπτύξει ένα αμιγώς τεχνολογικό εργαλείο για καμπάνιες influencer marketing. Χρησιμοποιώντας το Susurrus, κάποιο brand ή κάποιο advertising agency μπορεί να εντοπίσει τους κατάλληλους influencers, να επικοινωνήσει μαζί τους και να μετρήσει τα αποτελέσματα της καμπάνιας», επισημαίνει ο CEO και συνιδρυτής Παναγιώτης Τσάγγας. Παρότι τα ποσά για κάθε post παραμένουν σαφώς μικρότερα από ότι στην Ευρώπη ή στις ΗΠΑ, καθώς μπορεί ένα post να κοστίσει και 1 εκατ. δολάρια, στην Ελλάδα φθάνει το πολύ μέχρι 3.000 ευρώ, ενώ η τάση είναι ανοδική καθώς η βιομηχανία ανεβαίνει με γεωμετρική πρόοδο, κάτι που θα δημιουργήσει νέες τεχνικές προώθησης στο Instagram. Share This Previous ArticleΜαύρη επέτειος από την τουρκική εισβολή στην Κύπρο Next ArticleLamborghini από τρισδιάστατο εκτυπωτή 23/07/2019